Ha már jártál nálunk, kérjük, jelentkezz be ügyfélportálunkra.

A belépést követően megtekintheted meglévő időpontjaidat, és lehetőséged van új időpont foglalására is.

 

Nincs még időpontod? Időpontfoglalónkkal könnyedén foglalhatsz időpontot.

Gyakran Ismételt Kérdések az Időpontfoglalással Kapcsolatban

Hogyan tudok időpontot foglalni?

Időpontot foglalni egyszerű és gyors! Lépjen a Foglalás menüpontra, válassza ki a kívánt szolgáltatást, majd jelölje meg a dátumot és az időpontot. Miután megadta az adatait, a rendszer visszaigazolást küld az időpontról.

Mi történik, ha módosítani vagy lemondani szeretném az időpontomat?

Ha módosítani vagy lemondani szeretné a foglalását, kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot telefonon vagy e-mailben a megadott elérhetőségeken. Kérjük, legalább 24 órával a foglalt időpont előtt jelezze módosítási vagy lemondási szándékát.

Kapok visszaigazolást a foglalásomról?

Igen, a sikeres foglalás után egy visszaigazoló e-mailt fog kapni és egy letölthető naptár fájlt, amely tartalmazza az összes szükséges információt az időpontról. Ha nem kapna visszaigazolást, kérjük, ellenőrizze a levélszemét mappát vagy vegye fel velünk a kapcsolatot.

Mikor kell megérkeznem a lefoglalt időpontomra?

Kérjük, hogy érkezzen 5-10 perccel a foglalt időpont előtt, hogy legyen elegendő ideje az előkészületekre, és időben elkezdhessük a szolgáltatást.

Milyen fizetési módokat fogadnak el?

Jelenleg készpénzes és bankkártyás fizetési lehetőséget biztosítunk a helyszínen.

Mi történik, ha késve érkezem?

Megértjük, hogy bárkivel előfordulhat késés. Amennyiben késve érkezik, mindent megteszünk annak érdekében, hogy a szolgáltatás teljes legyen, de bizonyos esetekben előfordulhat, hogy az idő rövidsége miatt módosítanunk kell a szolgáltatás időtartamát.

Top