Gyakran Ismételt Kérdések az Időpontfoglalással Kapcsolatban
Hogyan tudok időpontot foglalni?
Időpontot foglalni egyszerű és gyors! Lépjen a Foglalás menüpontra, válassza ki a kívánt szolgáltatást, majd jelölje meg a dátumot és az időpontot. Miután megadta az adatait, a rendszer visszaigazolást küld az időpontról.
Mi történik, ha módosítani vagy lemondani szeretném az időpontomat?
Ha módosítani vagy lemondani szeretné a foglalását, kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot telefonon vagy e-mailben a megadott elérhetőségeken. Kérjük, legalább 24 órával a foglalt időpont előtt jelezze módosítási vagy lemondási szándékát.
Kapok visszaigazolást a foglalásomról?
Igen, a sikeres foglalás után egy visszaigazoló e-mailt fog kapni és egy letölthető naptár fájlt, amely tartalmazza az összes szükséges információt az időpontról. Ha nem kapna visszaigazolást, kérjük, ellenőrizze a levélszemét mappát vagy vegye fel velünk a kapcsolatot.
Mikor kell megérkeznem a lefoglalt időpontomra?
Kérjük, hogy érkezzen 5-10 perccel a foglalt időpont előtt, hogy legyen elegendő ideje az előkészületekre, és időben elkezdhessük a szolgáltatást.
Milyen fizetési módokat fogadnak el?
Jelenleg készpénzes és bankkártyás fizetési lehetőséget biztosítunk a helyszínen.
Mi történik, ha késve érkezem?
Megértjük, hogy bárkivel előfordulhat késés. Amennyiben késve érkezik, mindent megteszünk annak érdekében, hogy a szolgáltatás teljes legyen, de bizonyos esetekben előfordulhat, hogy az idő rövidsége miatt módosítanunk kell a szolgáltatás időtartamát.