Gyakran Ismételt Kérdések az Időpontfoglalással Kapcsolatban

Hogyan tudok időpontot foglalni?

Időpontot foglalni egyszerű és gyors! Lépjen a Foglalás menüpontra, válassza ki a kívánt szolgáltatást, majd jelölje meg a dátumot és az időpontot. Miután megadta az adatait, a rendszer visszaigazolást küld az időpontról.

Mi történik, ha módosítani vagy lemondani szeretném az időpontomat?

Ha módosítani vagy lemondani szeretné a foglalását, kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot telefonon vagy e-mailben a megadott elérhetőségeken. Kérjük, legalább 24 órával a foglalt időpont előtt jelezze módosítási vagy lemondási szándékát.

Kapok visszaigazolást a foglalásomról?

Igen, a sikeres foglalás után egy visszaigazoló e-mailt fog kapni és egy letölthető naptár fájlt, amely tartalmazza az összes szükséges információt az időpontról. Ha nem kapna visszaigazolást, kérjük, ellenőrizze a levélszemét mappát vagy vegye fel velünk a kapcsolatot.

Mikor kell megérkeznem a lefoglalt időpontomra?

Kérjük, hogy érkezzen 5-10 perccel a foglalt időpont előtt, hogy legyen elegendő ideje az előkészületekre, és időben elkezdhessük a szolgáltatást.

Milyen fizetési módokat fogadnak el?

Jelenleg készpénzes és bankkártyás fizetési lehetőséget biztosítunk a helyszínen.

Mi történik, ha késve érkezem?

Megértjük, hogy bárkivel előfordulhat késés. Amennyiben késve érkezik, mindent megteszünk annak érdekében, hogy a szolgáltatás teljes legyen, de bizonyos esetekben előfordulhat, hogy az idő rövidsége miatt módosítanunk kell a szolgáltatás időtartamát.

Top